Andra världskriget

Sho.. Ni anar inte hur trött och seg och suur jag är.. Har suttit och pluggat på Andra Världkriget hela dagen sen jag kom hem från skolan, det är så himla tråkigt! Dessutom får jag inte in skiten i huvet.
Om Hitler bara hade varit bra på att måla och blivit konstnär istället för att gå med i tyska armén under första världskriget, så hade det förmodligen inte blivit något andra världskrig, och då hade jag inte behövt sitta är och lära mig alla jävla årtal och skit. Det är massor olika datum, städer, namn och grejer man ska kunna. Och jag kan det inte!
Åhh, vad jag behöver lov nu.
Men, som tur är så är det bara imorgon kvar. Sköönt! :)

Fuck Hitler, han förstörde inte bara massa judars liv.
Han förstör även mitt, iallafall just nu ;P


Nu ska jag plugga vidare och sen ska jag soova tänkte jag. Puss

Kommentarer
Postat av: mari

Usch vilken hemsk bild. Otroligt att folk fortfarande förenkar det.



Är du sugen på mer tävlande?

Nu kan du vinna 1500:- att handla för på www.paprikastore.se. Tävlingsregler och deltagande hittar du på www.paprikastore.blogg.se



Ha d bra!!

2008-10-24 @ 08:33:20
URL: http://paprikastore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback