Packa, taco, Idol, kusiiiin!

Jao, rubriken beskriver min fredagskväll. Har packat färdigt nu, har bara nessesären kvar. Och så åt vi taco till middag, min favoritmat såklart. Och så himla gott! :) Sen har jag kollat på Idol, och självklart åkte ju den sämsta ut, Loulou. Han är verkligen inte bra längre, sämst av dem som är kvar. Johan var för övrigt bäst! ;D

Och sist men inte minst, det bästa på länge! Jag ska få en kusiiin! :D
Min morbror och hans tjej var förbi här förut, och berättade att de ska få barn. Jag blev jätteglad och helt tårögd. Så himla kul, och det känns så himla overkligt! Aaaaw, mamma ska bli faster :D

Haha jaja, nu ska jag snart sova så jag är pigg imorrn. Ska försöka skriva ett inlägg innan vi åker imorn.
Puss på er, gonatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Fatima

det var bra att loulou åkte :)

2008-10-25 @ 10:02:29
URL: http://ninablogg.blogg.se/
Postat av: jenilita

snygg bild

2008-10-30 @ 23:12:24
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback