260908

Hej bloggen. Idag är det fredag, äntligen!
Skolan idag , det var rätt okej. Haha på gympan hade vi typ sammarbetsövning, och en sak vi skulle göra var att ta oss från en kon till en annan, med bara 5 fötter. Vi var sex st i laget och då har vi ju alltså 12 fötter tillsammans. Iallafall, killarna i mitt lag kom på att alla skulle hoppa på ett ben medans de bärde mig. Det gick väl bra, bara att dom var så himla tröga, så de bara släppte mig när vi hade kommit fram. Alltså bara föll jag rakt ner på golvet. Bra teamwork där. Jaja kul var dset iallafall.

Jag vet inte vad som händer ikväll, det visar sig väl senare. :) Jag vet iallafall att pappa står i köket och steker hamburgare. Mmmh gott (a)

Pusseewn! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback