Bloggfri lördag

Hej på er.
Idag har jag varit social hela dagen. Hehe.
Först var jag med Amanda. Vi var här och såg på Twilight.

Den var bra. Lite annorlunda, men bra. Deras kärlek för varandra var fin.
En sådan kärlek som nästan bara verkar finnas i filmer, sån som är svår att hitta. Det var fint, verkligen.

Sen gick Manda hem, och Hanna kom hit. Vi var ute och gick och pratade, och sen satt vi i mitt rum och pratade hela kvällen. Hur mys som helst. Vi pratade om allt och ingenting, sånt som vi tjejer brukar vara bra på :)

Hur har eran dag varit? :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi, min dag har varit braaaaa!! för det va suuupermys och görs med lätthet om snart igen ^^ <3!!

2009-01-11 @ 00:28:43
URL: http://hannnnnnnnna.blogg.se/
Postat av: Liinah

Jag älskar Twilight !! <3

Vilken fin blogg du har :)

kram :)

2009-01-12 @ 15:41:34
URL: http://liinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback