Fredag


Hej gott folk! ;)
Då var första skolveckan slut då, äntligen!
Och jag är stört trött. Första lektionen imorse var franska och vi såg på film. Jag orkade inte sitta upp så jag la ner huvet på bänken, och var supernära på att somna haha! Men det gjorde jag inte , lyckades hålla mig vaken :)

Igår blev det bara ett inlägg för min del, jag hade nämligen så himla ont i magen. Så jag gick och la mig vid sju och sov till nio. Då gick jag upp och duscha och sen gick jag och la mig igen. Ganska skönt.

Bilden är förresten snart tre år gammal. Visst hade jag fint hår?
Det var innan jag klippte av det och började färga sönder det.. :p

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Andreas

Skönt med fredag! :)

Ha en underbar dag!

2009-01-09 @ 17:32:05
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback