Lillördag


Hej på er, allt bra?


Med mig är det sådär, är trött och har mensverk men jag ska inte vara tjurig och klaga, känns som jag gör det varje dag haha. Slutade två idag, skönt. Gick hem till Elvira efter skolan och var där ett tag. Sen tog jag tåget hem och lade mig i sängen och sov i säkert två timmar, bara för min j*vla mensverk. Förlåt, nu klagar jag igen. Vaknade en halvtimme innan min ridlektion och fick jättebråttom men jag hann! Red Reimus, stor och pigg och stark. Men det gick ganska bra och vi hoppade :')

Nu ska jag plugga lite SO, måste passa på nu när vi inte har några prov på ett tag, förutom de nationella som börjar nästa vecka. Ush jag är jättenervös för nationella proven!

 Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback